Biedronka szturmem wdarła się do grona najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Choć inne firmy niechętnie informują o tym ilu klientów udało im sie pozyskać to sieć postanowiła się pochwalić i poinformowała, że w jej przypadku to już ponad 7 mln osób.
Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że już 60 proc. Polaków korzysta z różnych programów lojalnościowych.
Biedronka informuje, że w 2018 r. dzięki karcie Moja Biedronka klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różne produkty. Karta dawała też możliwość otrzymania dodatkowych naklejek w akcji Gang Słodziaków.
Najwięcej w Polsce użytkowników karty jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Natomiast najczęściej Moja Biedronka towarzyszy klientom podczas zakupów w sklepach sieci w Łodzi. Rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskiej w Łodzi – blisko 70 proc. zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka.
Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.